Pytania i odpowiedzi

Wysyłka

Czy mogę odebrać towar osobiście? 
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.

Kiedy moja paczka zostanie wysłana? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "czas i koszty dostawy".

Jak długo będę czekał na przesyłkę? 
Wszystko zależy od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy. Szczegóły znajdziesz w sekcji "czas i koszty dostawy" oraz "formy płatności".

Jaki jest koszt wysyłki? Jakimi firmami wysyłacie paczki? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "czas i koszty dostawy".

Czy mogę otrzymać wysyłkę gratis? 
Darmowa przesyłka jest przewidziana dla klientów którzy dokonają łącznych zakupów na kwotę powyżej 1000 zł.

Pomyliłem dane do wysyłki co zrobić? 
Jeśli zamówienie nie zostało wysłane napisz do nas maila, postaramy się poprawić Twoje dane. Jeśli zamówienie zostało wysłane skontaktuj się z firmą kurierską w celu poprawy danych na jakie ma być wysłana Twoja paczka.

Czy kurier do mnie zadzwoni przed dostawą zamówienia? 
Kurier może lecz nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą. Jest to jego dobra wola. Wraz z zamówieniem przesyłamy Ci numer monitorowania, dzięki któremu możesz skontaktować się z Kurierem InPOST osobiście aby zapytać o orientacyjną godzinę dostawy. Jeśli opłaciłeś zamówienie możesz też poprosić o dostarczenie Twojej przesyłki do najbliższego POP (punktu odbioru) w pobliżu Twojego domu lub pracy i odebrać w dogodnym dla Ciebie czasie.

W jakich godzinach kurier doręcza przesyłki? 
Kurier doręcza przesyłki w dni robocze od rana, do końca jego dnia pracy. Wraz z zamówieniem przesyłamy Ci numer monitorowania, dzięki któremu możesz skontaktować się z InPOST osobiście aby zapytać o orientacyjną godzinę dostawy. Jeśli opłaciłeś zamówienie możesz też poprosić o dostarczenie Twojej przesyłki do POP (punktu odbioru) w pobliżu Twojego domu lub pracy i odebrać w dogodnym dla Ciebie czasie.

Otrzymałem przesyłkę uszkodzoną co zrobić? 
Jeśli paczka jest uszkodzona z zewnątrz spisz protokół szkody z kurierem, jeśli zobaczyłeś uszkodzenia po dostarczeniu przesyłki, zadzwoń do lokalnej siedziby InPOST i poproś o przyjazd kuriera celem spisania protokołu szkody. Ułatwi to całą procedurę reklamacyjną. Jeżeli wyciągnąłeś uszkodzoną paczkę z paczkomatu, zgłoś nam to mailem lub telefonicznie

Czy wysyłacie towar za granicę? 
Nie wysyłamy towaru za granicę.

Dostępność towaru

Czy towar jest na pewno dostępny? Jak to sprawdzić? 
Nie musisz dodatkowo weryfikować z nami dostępności. Jeśli towar jest dostępny oznacza to, że jest dostępny na magazynie i nie jest konieczne dodatkowe sprawdzenie. W przypadku wykupienia ostatniej sztuki system automatycznie informuje o tym klienta.

Interesujący mnie produkt jest niedostępny, kiedy pojawi się ponownie? Jak mogę zostać poinformowany, że jest już na magazynie? 
Nie jesteśmy w stanie określić kiedy towar będzie ponownie dostępny. W wypadku większości producentów dostawy przyjmujemy regularnie średnio w odstępach 1-2 miesiące. Jednak jeśli towar jest niedostępny u producenta jego status może się nie zmienić przez kilka miesięcy. Zawsze zachęcamy do znalezienia zamiennika interesującego Cię produktu. Jeśli bardzo zależy Ci na tym konkretnym egzemplarzu skontaktuj się z nami, a spróbujemy domówić dany towar. Po podaniu adresu e-mail powiadomimy Cię jak tylko produkt będzie znowu dostępny. To jedyna możliwa i pewna metoda powiadomienia o dostawie.

Towar był w ofercie ale zniknął ze strony, czy będzie ponownie dostępny? 
Jeśli produkt zniknął z naszej oferty i nie widzisz go w sklepie to oznacza, że został wycofany przez producenta lub, że nie będziemy go już mieli w naszej ofercie. Możliwe, że pojawił się zamiennik tego produktu lub jego nowsza wersja, warto wtedy przejrzeć nowości interesującego Cię producenta.

Złożyłem zamówienie na towar ale widzę, że jest on już niedostępny u Was na stronie, czy na pewno otrzymam zamówienie? 
Oczywiście, towar może być już niedostępny bo w między czasie mogli go wykupić też inni klienci lub kupiłeś ostatnią sztukę. Jeśli system pozwolił Ci złożyć zamówienie to oznacza, że na pewno towar był dostępny i jest przeznaczony właśnie dla Ciebie. Nie musisz się obawiać.

Czy mogę zamówić towar spoza oferty? 
Pogadać zawsze można. Jeżeli zamówienie będzie konkretne, a towar osiągalny - postaramy się go dla ciebie zdobyć.

Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go? 
Nie prowadzimy rezerwacji produktów.

Pytania o produkty 

Czy oferowane towary są oryginalne? 
Wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne. Jesteśmy renomowanym dystrybutorem wielu znanych marek z Polski oraz USA. Kupując u nas masz pewność, że sprzedawane przez nas produkty są w 100% oryginalne.

Czy oferowane towary są używane? 
Wszystkie nasze produkty są fabrycznie nowe. Sprzedajemy jedynie nowe, nieużywane produkty.

Chciałem zapytać o dodatkowe cechy produktu, czy produkt mieści się do danej kieszonki/ładownicy, czy możecie mi zmierzyć dany element produktu, sfotografować go z innego ujęcia niż na stronie? 
Niestety ze względu na brak czasu oraz specyfikę prac, nie mamy możliwości swobodnego wykonywania dodatkowych zdjęć produktów, dokonywania dodatkowych pomiarów i tym podobnych czynności. Staramy się aby opis produktu zawierał wszystkie elementy udostępnione przez producenta. Nie jesteśmy w stanie udzielić dodatkowych informacji poza tymi otrzymanymi od producenta. Zachęcamy do poszukiwania dodatkowych informacji we własnym zakresie. Dziękujemy za zrozumienie w tej materii.

Zastanawiam się jaki produkt kupić, czy możecie mi doradzić?
W naszej ofercie posiadamy dziesiątki produktów bardzo mocno wyselekcjonowanych, dlatego większość z nich jest godnych polecenia. W związku, iż istnieją indywidualne preferencje użytkownika, nie podejmujemy się radzenia, który produkt będzie “lepszy”. Aż 70% oceny użytkownika - stanowią indywidualne preferencje oraz po prostu gust.

Rabaty - Zniżki - Ceny

Chcę kupić towar taniej niż na stronie. Czy można negocjować ceny przy większych zakupach, liczyć na zniżkę? 
Stały rabat 1-10% otrzymują wszyscy stali klienci zarówno kupujący bezpośrednio w sklepie jak i z serwisu allegro, którzy także przy rejestracji uzupełnili pole "identyfikator użytkownika" serwisu allegro. Zachęcamy do regularnych zakupów na naszej stronie, gdyż jesteśmy w stanie szybciej i dokładnie weryfikować konkretnego klienta i przyznać mu większy rabat. 

Konkurencja ma taniej dlaczego? Czy możecie zaoferować ich cenę? 
Zawsze staramy się oferować produkty w możliwie najniższych cenach. W cenę wkalkulowanych jest wiele czynników, które powodują, że produkt sprzedajemy po tej właśnie określonej cenie. Kupując u nas, otrzymujesz szybką wysyłkę gdyż towar posiadamy realnie w magazynie, a także wysoką jakość obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, a także gwarancję oryginalności asortymentu. Nie zależy nam na oferowaniu możliwie najniższej ceny wszelkim kosztem, gdyż naszą misją jest zapewnienie możliwie najwyższej jakości obsługi klienta i jakości wysyłanego towaru. Dbamy o wysokie standardy magazynowania asortymentu w odpowiednich warunkach, jego bezpieczne zapakowanie, aby w trakcie wysyłki towar trafił do Ciebie nieuszkodzony. 

Zakupy w sklepie

Czy posiadacie sklep stacjonarny? Czy można do was przyjechać? 
Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Nie ma możliwości nas odwiedzić. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.

Jak mogę złożyć zamówienie? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "jak kupować".

Czy mogę zamówić telefonicznie? Dlaczego nie można już kontaktować się z wami telefonicznie? 
Tak jak najbardziej, natomiast preferowany kontakt dopiero po godzinie 16.00.

Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "jak kupować".

Jakie korzyści daje mi rejestracja w sklepie? 
Będziesz cały czas na bieżąco z atrakcyjnymi ofertami. Odnośnie rabatów - najistotniejsze szczegóły poznasz w sekcji "Rabaty / Zniżki". Znajdziesz tam wszystkie informacje o zaletach posiadania konta klienta, naprawdę warto. 

Jak sprawdzić status zamówienia? 
Status zamówienia mogą sprawdzić wszyscy zarejestrowani klienci w Moje konto w zakładce zamówienia. Dodatkowo o każdej zmianie statusu zostaniesz poinformowany mailowo. Jeśli jesteś klientem niezarejestrowanym możesz jedynie oczekiwać na zmiany statusów zamówień na mailu.

Złożyłem błędnie zamówienie jak je anulować?
Napisz do nas maila do obsługi klienta. Dane znajdziesz w dziale "Formularz kontaktowy".

Złożyłem zamówienie czy mogę coś do niego dodać? 
Niestety nie mamy możliwości dodania niczego do zamówienia. Jeśli zamówienia nie opłaciłeś, możemy anulować Twoje zamówienie a Ty złożysz ponownie nowe, zawierające interesujący Cię asortyment. Zamówienie można szybko złożyć ponownie po zalogowaniu wchodząc w Moje konto > Zamówienia > Przy anulowanych zamówieniach po prawej stronie kliknąć “Zrealizuj jeszcze raz”.

Złożyłem dwa zamówienia czy połączycie je w jedno zamówienie? 
Niestety nie ma możliwości łączenia zamówień. Wyślij do nas wiadomość mailową czy mamy wysłać dwa osobne zamówienia z dwoma kosztami wysyłek, czy anulować oba zamówienia a Ty złożysz nowe zamówienie. Zamówienie można szybko złożyć ponownie po zalogowaniu wchodząc w Moje konto > Zamówienia > Przy anulowanych zamówieniach po prawej stronie kliknąć “Zrealizuj jeszcze raz”.

Zamówienie ma status wysłane czy mogę anulować zamówienie lub coś zmienić?
Niestety nie ma takiej możliwości.

Jak mogę zapisać się do newslettera i jak mogę się z niego wypisać?
Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym na newsletter możesz zapisać się edytując w Moje konto zakładkę Moje konto>Twoje dane. Możesz tam również anulować swoją subskrypcję. Dodatkowo możesz anulować subskrypcję klikając na jej rezygnację w każdym dowolnym newsletterze, który do Ciebie przychodzi. Jeśli nie jesteś klientem zarejestrowanym, możesz zapisać się na newsletter wpisując swój adres w sekcji newsettlera w lewej kolumnie strony głównej sklepu. Jeśli chcesz się wypisać z newslettera możesz kliknąć na anulację subskrypcji w każdym dowolnym newsletterze lub wysyłając do nas maila z prośbą o usunięcie z listy mailingowej.

Faktury

Nie otrzymałem faktury do zamówienia. Gdzie jest moja faktura? 
Każda faktura wysyłana jest elektronicznie wraz z informacją o wysyłce zamówienia, w której otrzymałeś numer monitorowania swojej przesyłki. W razie nieodnalezienia wiadomości w skrzynce odbiorczej sprawdź również folder SPAM.

Czy mogę otrzymać paragon do zamówienia? 
Wystawiamy jedynie faktury w formie elektronicznej.

Chcę otrzymać fakturę papierową z zamówieniem. Czy jest taka możliwość? 
Wysyłamy jedynie faktury w formacie elektronicznym.

Czy mogę prosić o wystawienie faktury proforma? 
Faktura proforma jest generowana jedynie dla użytkowników posiadających u nas konto klienta. Faktura proforma widoczna jest w Moje konto w zakładce zamówienia Jeśli chcesz otrzymać proformę zamówienie musi być złożone z zarejestrowanego konta.

Czy mogę prosić o inną nazwę towaru na fakturze? 
Nie ma takiej możliwości, towar na fakturze nosi dokładnie taką nazwę jaka widnieje u nas w systemie. Jeśli jest to dla Ciebie sprawa kluczowa zapytaj jaka nazwa będzie widniała na fakturze przed złożeniem zamówienia.

Pomyliłem dane do faktury co mogę zrobić? 
Jeśli faktura nie została wystawiona skontaktuj się z nami pilnie mailowo w celu zmiany danych do faktury. Jeśli faktura została już wystawiona nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Jedyna możliwość to wystawienie przez Ciebie noty korygującej zgodnie z ustawą o VAT. Pamiętaj, że nie możemy potwierdzić korekty zmiany na zupełnie innego nabywcę.

Chcę przesłać notę korygującą i zmienić nabywcę na zupełnie innego, czy to możliwe? 
Niestety nie możemy zmienić nabywcy na zupełnie innego. Nota korygująca musi być zgodna z ustawą o VAT abyśmy mogli ją potwierdzić.

Pomyliliście się i wystawiliście fakturę na złe dane, chcę abyście je poprawili. 
Nie ma możliwości abyśmy wprowadzili błędne dane faktury, gdyż dane zapisują się dokładnie tak jak je wprowadziłeś automatycznie. My nie edytujemy tych danych dlatego bardzo ważne jest aby wypełniać formularz bardzo dokładnie. To na zamawiającym ciąży obowiązek podania prawidłowych danych do faktury.

Pomyliłem się w danych do faktury, jak mogę je zmienić po jej otrzymaniu?
Jedyna możliwość to wystawienie przez nabywcę noty korygującej w ramach aktualnie obowiązującej ustawy o VAT.

Zwroty / Reklamacje / Gwarancje

Jak mogę zwrócić towar? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "zwroty i reklamacje".

Na jaki adres mam odesłać zwrot? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "zwroty i reklamacje".

Czy mogę zwrócić towar, w jakim czasie? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "zwroty i reklamacje".

Jak mogę odesłać towar, co dołączyć do przesyłki?
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "zwroty i reklamacje".

Czy mogę wymienić towar? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "zwroty i reklamacje".

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "zwroty i reklamacje".

Ile wynosi gwarancja na produkt? 
Tak wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta.

Jak mogę złożyć reklamację na produkt? Co potrzebuję do jej złożenia? 
Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "zwroty i reklamacje".

Na jaki adres mam odesłać reklamację? 
O adresie reklamacyjnym po uprzednim zgłoszeniu - powiadomi Cię nasz pracownik w trakcie procesu reklamacyjnego. Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji "zwroty i reklamacje".

Promocje
Zapalniczka UST Klipp Lighter Black
Zapalniczka UST Klipp Lighter Black
88,90 zł 84,90 zł
szt.
Plecak taktyczny Wisport SPARROW Egg Multicam
Plecak taktyczny Wisport SPARROW Egg Multicam
259,00 zł 245,90 zł
szt.
Kamizelka taktyczna typu Jump Laser-Cut - wz.93
Kamizelka taktyczna typu Jump Laser-Cut - wz.93
172,00 zł 165,00 zł
szt.
Bestsellery
Plecak taktyczny Wisport SPARROW 20 v.II Olive
Plecak taktyczny Wisport SPARROW 20 v.II Olive
299,00 zł
Saperka SOG Entrenching Tool
Saperka SOG Entrenching Tool
119,00 zł
szt.
Kamizelka taktyczna typu Jump Laser-Cut - wz.93
Kamizelka taktyczna typu Jump Laser-Cut - wz.93
172,00 zł 165,00 zł
szt.
Zasobnik cargo Wisport Black
Zasobnik cargo Wisport Black
66,90 zł
Mapnik Wisport LYNX Olive
Mapnik Wisport LYNX Olive
76,90 zł
Waluty

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl